sobota, 23 lipca 2016

13. Paperblanks, czyli raj dla piszących

Użytkownik usunął treść wpisu

5 komentarzy:

  1. Wyglądają mega, naprawdę. ALE cena ma jednak znaczenie. Często widzę w sklepach ładne zeszyty, których ceny zwyczajnie nie idą w parze z ich wykonaniem. Wiadomo, czasami warto wydać trochę pieniędzy na takie rzeczy, ale gdybym miała dać powiedzmy 50 zł za taki zeszyt, to żal by mi było w nim cokolwiek napisać, wiec tylko by leżał i ładnie wyglądał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Swój stary pamiętnik z tej serii mam od 2014 roku. Mamy 2016, a więc policzmy sobie - stówka na dwa lata. Nie jest tak źle (chyba) XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie chodzi o to, że bym od tego zbiedniała, tylko żal by mi było dać tyle pieniędzy na zeszyt :D

      Usuń
    2. Pewnie! Nie każdy przecież chce sobie coś takiego kupić. Są ważniejsze rzeczy, niż zeszyt, ło ho ho!
      Z tym, że sam jestem tym wręcz odurzony <3

      Usuń
    3. Nie dziwię się, bo nie obraziłabym się za taki prezent, ale wciąż jestem na etapie przeliczania pieniędzy na piwo :D

      Usuń

Zasady:
1. Nie obrażaj nikogo
2. Nie NADużywaj wulgaryzmów ("kurwy" są jak najbardziej okej, często pozwalają rozładować napięcie, ale nie co drugie słowo!)
3. Proszę o nie wystawianie mi SPAM'u - to niemiłe, a i tak zostanie wyrzucone
4. Agresja, atakowanie innych i propagowanie nienawiści w cale nie są wyznacznikami siły - nie jest to mile widziane i założę się, że odpowiednie służby też nie są temu przychylne

Jeśli coś Ci się nie podoba, możesz śmiało wyjść z tej strony. Przecież masz cały Internet do dyspozycji i przy okazji można uniknąć niepotrzebnych przykrości czy/i konfliktów.

~