niedziela, 14 sierpnia 2016

17. Co potrzebuje leń?



Użytkownik usunął treść wpisu 


7 komentarzy:

  1. Dasz wiarę, że mieszkam blisko gór, a nigdy tam nie byłam? O ironio.
    Od dwóch dni nie jestem leniem, ale czasami lubię przeleżeć cały dzień oglądając seriale. Nic mnie tak nie cieszy, jak odwołane spotkanie, bo mogę wtedy coś pooglądać. Ale już tyle, teraz jestem produktywna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza się, prawda? :) Może to kwestia przyzwyczajenia, że jak coś jest blisko i mamy to "na wciąż" to nie budzi takiej sensacji, jak to, co jest dalej. Zasłyszałem, że ludziom z Zakopanego (przeważnie tyczy się to rdzennych mieszkańców) bardzo podobają się standardowe 'klocowate' domki, jakie są tak naprawdę prawie wszędzie poza tym rejonem. Tu chyba działa ta zasada, chociaż nie wiem co jest pięknego w domku rodem z Mincerafta.

    Wracając do lenistwa, sam nie wiem kiedy z tego 'wyrosnę' XD .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ci z lenistwem dobrze, to po co się z tego wynosić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, jasne, ale studia trza skończyć, robotę trza mieć, a żadna pani (tym bardziej moja pani) raczej za obibokiem leżącym na kanapie wyłącznie nie miałaby szczęśliwego żywota ;_;. Nie żebym popadał ze skrajności w skrajność, jednak nie chciałbym siebie za jakiś czas widzieć z "brzuszkiem piwnym" na kanapie.

      Usuń
    2. Spokojnie, lenistwo się w końcu znudzi i sam z siebie poczujesz potrzebę porobienia czegoś :)

      Usuń
  4. Prawie miesiąc szanownego Pana nie ma. Co to się dzieje?

    OdpowiedzUsuń

Zasady:
1. Nie obrażaj nikogo
2. Nie NADużywaj wulgaryzmów ("kurwy" są jak najbardziej okej, często pozwalają rozładować napięcie, ale nie co drugie słowo!)
3. Proszę o nie wystawianie mi SPAM'u - to niemiłe, a i tak zostanie wyrzucone
4. Agresja, atakowanie innych i propagowanie nienawiści w cale nie są wyznacznikami siły - nie jest to mile widziane i założę się, że odpowiednie służby też nie są temu przychylne

Jeśli coś Ci się nie podoba, możesz śmiało wyjść z tej strony. Przecież masz cały Internet do dyspozycji i przy okazji można uniknąć niepotrzebnych przykrości czy/i konfliktów.

~